El Bloc de Territori i Medi Ambient

Xarxa d'Espais Natura i projectes de gestió i conservació del territori de la Fundació Catalunya-La Pedrera

PAISATGE I ALIMENTACIÓ A MÓN SANT BENET

L’Observatori del Paisatge de Catalunya, en col·laboració amb la Fundació Catalunya-La Pedrera i la Fundació Alícia organitza el seminari Paisatge + Alimentació + Creativitat + Identitat els dies 12 i 13 de desembre de 2013 a Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages.

Vivim uns moments especials. Hom diria que els pilars del sistema de producció i de consum hegemònic vigents fins fa quatre dies mostren esquerdes, i que aquell model de creixement que, abans-d’ahir, semblava inqüestionable, es troba avui en quarantena. Alhora, emergeixen a tort i a dret noves actituds davant els recursos naturals, davant el paisatge, davant els llocs de la vida quotidiana. Es reclama una vida més completa, més plena de sentit. En aquest procés té un paper cabdal tot el que té a veure amb una alimentació més sana, vinculada als productes autòctons i respectuosa amb l’entorn. Una alimentació creativa, imaginativa i, sobretot, entesa com a expressió de la identitat d’un lloc i del seu rostre, el paisatge.

L’objectiu del seminari és  debatre a fons la relació existent entre paisatge, alimentació, creativitat i identitat com una via més per contribuir a trobar una sortida sòlida i consistent d’una de les pitjors crisis sistèmiques que han patit la nostra societat i la nostra economia.

Preu del seminari, 30 € i gratuït per a estudiants i persones inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya o a l’INEM.

Més informació a la web de l’Observatori del Paisatge o en el programa.

Paisatge i Alimentació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Contacta amb Territori i Medi Ambient

A %d bloguers els agrada això: